معرفی شرکت

مهندسان مشاور چرخ تحلیل


مهندسان مشاور چرخ تحلیل (CT)، شرکتی خصوصی و مستقل از مهندسان و متخصصان در زمینه مهندسی سازه و سیویل است که به عنوان یک مرجع خدمات تخصصی و حرفه‌ای و با هدف ارتقای کیفیت خدمات ساخت و اجرا در کشور، در سال 1396 و در قالب یک شرکت سهامی خاص تاسیس گردید.
موضوع شرکت آن‌گونه که در آگهی تاسیس آن ذکر گردیده و در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی با شماره 21202 به تاریخ 1396/10/03 انتشار عمومی شده، انجام کلیه خدمات طراحی و مشاوره، مطالعات مهندسی، پژوهشی و تحقیقاتی، و نظارت بر اجرای طرح‌ها و آموزش و بهره‌برداری از آن‌ها در زمینه سازه و سیویل، آزمون و بازرسی نمونه‌های مصالح و عملیات ساخت و اجرا، تهیه و توسعه نرم‌افزارهای علمی و مهندسی و آموزش و بهره‌برداری از آن‌ها است.

پرسنل کلیدی و اصلی

  • عباسعلی یوسفی ثابت

    بنیان‌گذار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مهندسان مشاور چرخ تحلیل (CT) است. وی با بیش از دو دهه تجربه خود در مهندسی سازه و سیویل، شرکتی را پایه ریزی نموده تا خدمات مهندسی سازه و سیویل را در سراسر ایران ارائه دهد. وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران و کارشناس ارشد مهندسی سازه است که در دو حوزه طراحی و اجرا، تجربه حضور در تمامی پست‌ها و مشاغل کاری را دارد. ایشان عضو انجمن تونل و عضو کمیته تخصصی سدهای خاکی و دارای پروانه تظارت و تدوین استاندارد، گواهینامه ممیزی استاندارد و پروانه طراحی و نظارت و اجرای نظام مهندسی می‌باشد. آنالیز و طراحی، ترسیم و نقشه‌کشی، متره و برآورد، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و برنامه‌نویسی از مهارت‌های تخصصی ایشان می‌باشد.

  • پرنیان یوسفی ثابت

    نایب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت است. وی دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر- نرم‌افزار بوده و تجربه شرکت در مسابقات جهانی برنامه‌نویسی نظیر RoboCup و ACM را دارد. ایشان تجربه کار در بخش اداری و همچنین طراحی وب‌سایت را داشته و با زبان‌های برنامه‌نویسی بسیاری نظیر C++، Java، HTML، CSS، Javascript و ... آشنایی دارد. در حال حاضر مدیریت وب سایت و شبکه‌های اجتماعی شرکت را در دست داشته و مسئول بازاریابی آن است.

  • حسین یوسفی ثابت

    از مدیران اصلی شرکت است. وی به عنوان کارشناس شیمی در حوزه‌های مشترک کاری سیویل و شیمی فعال است. وی از دانش آموزان سمپاد و از دانش‌آموختگان ممتاز کارشناسی شیمی کاربردی است که در کنار کار تخصصی، مراتب آموزشی خود را نیز ارتقا می‌دهد.